8 Nisan 2014 Salı

Saglikli salatalara devamm



Selamlar, bugun 3 tane salata tarifi yazacagim, ama malesef ki diger ikisinin fotosunu cekmeyi atlamisim :(( 

Fotografta Bugday salatami goruyorsunuz, aslinda diger soyleyecegim iki salatanin icerigi de nerdeyse ayni; buzlugumda benim her daim haslanmis bugdayim vardir. onun icerisine bol maydanoz, dereotu, taze sogan, kereviz sapi ekliyorum, zeytinyagi ve  limonla lezzetlendiriyorum. 

Mas fasulyesi ve Kara bugdayi bu siralar hep duyar olduk, cok saglikli olduklarindan onlari da denemek istedim. Mas fasulyesini bir gece onceden suda beklettim, tipki bugday gibi. Sabahtan da suyunu tazeleyerek hasladim, bence cok lezzetli bir fasulye cesidi,icerisine ne isterseniz, benim vazgecilmezlerim bol taze sogan, maydanoz, dereotu ve kereviz sapim, tabiki hakiki zeytinyagi, limon... Bana bir ogle yemegi niyetine doyurucu bir ogun bu salata...

Kara bugdaya gelirsek; 1 bardak bugdayi 2 bardak suyla haslamak gerek, icerisine her zamanki eklemeleri yaptiktan sonra o kendine has garip kokusunu dindirmek icin zeytinyagi, limona bir de balsemil sirke ekledim, enteresan bir tada sahip oldu, ama Saglikli olmasina karsin o tuhaf kokusu sebebiyle tercih edecegim bir bugday degil neyazikki. Yalniz internetten arastirmalarim sonucu, bir de su yontemi deneyebilirsiniz, ben denemedim :)) ;

siviyagda sarimsak ve salcayi cevirip, bugdayi bunun icine ekleyerek, taze sogan ve maydanozla renklendirince de o  kendine has kokuyu yok edebilirmissiniz, duyurulur... saglicakla kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder