18 Mart 2014 Salı

Sut receli dolgulu muffin


 

Merhaba dostlar, tembel bir ev kadini olan benden hepinize kucak dolusu selamlar :)) oglusum tum vaktimi aliyor desem yeridir. O uyudugu zamanlarda ben yine kendimi mutfakta buluyorum tabikii :)) hadi lafi uzatmayalim, hazir keremim beni rahat birakmisken hemenn tarife gecelim...

kekin tarifi: 2 yumurta ve yarim bardak toz sekeri iyice cirpiyoruz. 
yarim bardak siviyag ve yarim bardak yogurdu ekliyoruz, iki bardak un, istediginiz kadar kakao ve yarim paket kabartma tozu ekliyoruz. Muffin kabimiza oncelikle bir corba kasigi karisimdan ekleyip araya daha onceden yaptigimiz sut recelinden bir tatli kasigi koyup uzerine bir kasik daha kek karisimi koyuyoruz. daha once sut recelimin tarifini yazmistim, ama hatirlatmak isterim;    1 litre sutu 1 bardak toz sekerle kaynatip bir silme kabartma tozu koyarak yaklasik 1 saat pisiriyoruz, ara ara karistiralim ki dibi tutmasin, karamellesince karisimin dortte biri kaliyor ve koyu bir recel ortaya cikiyor. ben ozellikle koyu yapiyorum ki kurabiye ve keklere cok guZel bir lezzet katiyor... yazmak benden, denemesi sizdennn :)) afiyetler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder