26 Eylül 2012 Çarşamba

Zeytinyağlı Fasulye...






Ne zamandır, yazmadığımı, tembellik ettiğimi fark ettim.

Dün akşam hazır Zeytinyağlı Fasulye yapmışken sizlerler de tarifimi paylaşayım istedim.

Yarım kg Ayşe kadınım vardı, ince ince doğradım onları, tencereme koydum, üzerine bolca domates, bolca soğan ekledim; fasulyeyi en lezzetli yapan şeylerden biri bana göre bol soğan vee sırrımı söylüyorum, bir çubuk tarçın :) . Nasıl yani? demeyin, pişirmenin ilk yarım saatinde içine konan bir çubuk tarçın muhteşem bir lezzet katıyor yemeğe. Zeytinyağlıya biz genelde küp şeker koyarız, küp şekerini az koyup, tarçın ilave ettik mi harika oluyor. En azından bugüne kadar yiyen herkes çok memnun kaldı. Çubuk tarçınımız yoksa, hafif toz tarçın da atabiliriz. Suyunu da az ilave edelim, çünkü domatesler suyunu oldukça salacaktır. Zeytinyağı ve tuzunu da ekledik mi, yemeğimiz kısık ateşte pişmeye hazır. Denemenizi tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder