4 Temmuz 2012 Çarşamba

Birimde bayanlar çay muhabbeti:)

Birim


Eveeet, Ayşe arkadaşımızın ısrarı üzerine böyle bir etkinliğe girişmiş olduk, aslında fena da olmadı JJ Tabii erkeklerimiz sadece yemeyle yetindiler o ayrı. J Bayanlarımız da çoğunluk olarak tatlıcı olduğumuzu bir kez daha gösterdik. Bendeniz arkadaşların deyimiyle maharetlerimi gösterdim. Un kurabiyesi, haşhaşlı kek ve patatesli muffinlerimle sahalara çıktım.JJ

Yalnız İmran’ın kurabiyesi, Sezin’in ıslak kek’i, Burcu’nun incir tatlısı bence çok güzeldi. J Pınar’cım, Elif’cim ve İrem’cim sizler için kesenize bereket demek istiyorum, yapmasanız da katkılarınızdan ötürü.

Günün en önemli kişisine sıra geldi: Ayşeee, günlerce tuzlu yapın diye başımızın etini yedi durdu, ve sağ olsun bol tuzlu bir sarmayla güne adım attı J, kızmıyorsundur umarım böyle dedim diye, hem ev kadını, hem iş kadını, hem de anne olması çok zor tahmin ediyorum. Ben hala iş kadınlığı ve ev kadınlığında bir ipte sallanan cambaz gibiyim…

Bu arada dünden hepinizin ellerine sağlık, bugün Beraat kandili, kandilin sevabına rabbim nimetlerimizi kabul etsin. Bugün de Denizciğimin elinden ilk kandil simidimi tattım, yine On numaraydı, Allah kabul etsin. Herkese de şimdiden afiyet olsun. Lütfen dualarınızdan bizleri eksik etmeyin bu gece…






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder