28 Haziran 2012 Perşembe

Akşam'dan kalanlar...






Dün akşam baktım canım sıkılıyor, oturdum internetten bulduğum yeni bir tarifi uygulamaya koyuldum: truff kurabiye :) Kurabiyeyi yapıyorsun, benmari usulü erimiş çikolataya batırıyorsun ve sonra da vazgeçilmezlerimden Hindistan cevizine buluyorsun.. müthiş ağızda dağılan bir lezzet çıkıyor karşına.. Yanında da geçen yaptığım ev yapımı limonatam :)

Bankada birimdeki arkadaşlarıma tek tek dağıttım, herkesin sabahı tatlandı. (öyle dediler, kendimi beğenmişlik yapmıyorum valla)

 Seviyorum hamur işlerini yapıp, yedirmeyi, yemeyi.. Yeni şeyleri denemek hoş bir şey... Herkese tavsiye ederim...

1 yorum:

  1. O gün biricik eşimin yaptığı harikulade kurabiyelerden işyerine götürmüştüm. Şu kadarını söyleyebilirim ki; eşsiz kokusu ve tadı sayesinde bana verdiği enerji sabahın erken saatlerinden itibaren mesaiye dinamik bir başlangıç yapmamı sağlamıştı. Çünkü bu kurabiyeler benim için sadece sıradan bir tatlı değil, içinde barındırdığı malzemelerin sevdiğimin ellerinde şekil bulmasıyla oluşan birer sanat eseriydi :) Ellerine sağlık karıcığım. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil