9 Ocak 2013 Çarşamba

Simdi daha iyi anliyorum...

Bugun gordum ki, benimde bir tarifim, baska bir sitede cektigim fotografimla beraber yayinlanmakta. Emege yapilan bu haksiz durum inanin gozlerimi yasartti, simdi Cahide ablami, Pelinchef'i ve basina bu durum gelmis arkadaslarimi daha iyi anliyorum. İcimden dedim ki, tamam yazinin kopyalanmasini anliyorum da bari fotografi almayin, sanki kendiniz yapmis, emek sarfetmissiniz gibi piskin bir sekilde yerlestirmissiniz. Uzucu olan, bu site anladigim kadariyla, sagdan, soldan toplama bir site, ama sitede ayni zamanda bir surude reklam alinmakta. Yani bizlerin uzerinden para kazanmaktalar. Basta acemilikten, bilmemezlikten, cektigim fotograflari filigransiz, olduklari gibi yayinladigim icin boyle oldu sanirim. Ben herkese cektigi fotograflarina muhakkak filigran eklemeleri konusunda tavsiyede bulunmak isterim, bu tarz durumlara maruz kalinmamasi icin.. Umarim bir kere daha ayni durumla karsilasmam, sizler de karsilasmassiniz... Disarida soguk bir hava var ama yinede yureklerimizin sicak olmasi dilegiyle.. sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder