9 Kasım 2012 Cuma

Kereviz Salatası

 
 

Dün akşam eve giderken, çabucak ne yaparım karar verememiştim. Markete gidip, güzel Kerevizleri görünce, buzluktaki köftemin yanına çok iyi gideceğini düşündüğüm salatamdan yapmaya karar verdim. Kereviz yemeğini eşim çok sevmiyor, ama bu salatayı gayet beğenerek yiyor :) O yüzden kolayca yapabileceğiniz, belkide bildiğiniz ama yapmayı denemediğiniz bir tarifi paylaşayım istedim.
 




Malzemeler;

2 adet büyük kereviz

Bir avuç ceviz

2 diş sarımsak

Bolca yoğurt

Hafif sıvıyağ

Tuz, dilerseniz kırmızı pul biber

Tarifi;
 
Bu sefer tembellik yaptım ve kerevizi, cevizi, sarımsakları rondoya attım, bir yandan da büyük bir kase yoğurdu iyice çırptım, içerisine rondodan geçirdiğim karışımı ekledim, üzerine tuzunu ve yağını gezdirerek salatamı hazırladım. Normalde iş yorgunluğum olmasaydı, kerevizleri rendeleri cevizleri küçük parçalara bölerdim ve sonrasında yoğurda sarımsakları iyice yedirir, sonrasında tüm malzemeleri karıştırırdım. Sizinde keyfiniz nasıl isterse öyle yapın. Afiyetler...


2 yorum:

  1. Kereviz henüz almadım ama artık zamanı geldi, güzel tarif, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil