20 Haziran 2012 Çarşamba

Hafta sonu etkinliğimiz ve yolculuk çilesi :):)




Ne derttir şu yolculuk… Gitmeye heves edersin, gidiş yolunu ayarlarsın, bütçene göre aracı seçersin ( uçak mı, otobüs mü? ) sonra da gün gelince, “ah keşke gitmeseydik, bu yorgunluğa değer mi diye hayıflanırsın” o anın keyfini çıkarttığını, mutluluğunu unutarak L Nankör müyüm acaba ben birazcık?

Bu hafta sonu Bodrum’daydık eşimle. Yaklaşık bir buçuk ay önce ayarlamıştık her şeyi. Dayımın yazlığı orada, annem de bir aydır yanlarında.. Aile saadetiyle geçecek bir hafta sonu yaşayalım istemiştim, ama rötarlı gidişleri ve de sıcak havayı hesaba katınca biraz çileli oldu yolculuk… Yorgunluk diz boyuydu anlayacağınız JJ Senenin ilk deniz siftahını yapmış olduk.. Ama insanın evi gibisi, yatağı gibisi yok. Yeni yerler görmeyi, keşfetmeyi çok seviyorum da yolculuklarda sanırım biraz bana göre değil. Hatta hiç diyebilirim :) Huysuzun teki olup çıkıyorum, ay yatağım, ay yastığım, ay soğuk, ay sıcak :):) Klimalardan bu sıcak havanın ortasında kat kat giyinmeme mi güleyim, durmadan araçtan inme ihtiyacıma mı yoksa gürültüden yakınmama mı JJ Yolculuk sanırsam araban varsa güzel J İstediğin yerde durursun, istediğin yere gidersin kimseye bağlı kalmadan, tadını çıkarta çıkarta…Ne uçak ne otobüs, bana iyi gelmiyor, ucunda yeni yerleri görmek olsa bile J

1 yorum:

  1. Sevgili Tuğbam,
    Ben senin kadar yakınmam bilirsin. Ama yakındığım zaman da iş işten geçmiş demektir. Bodrum'dan hatılayacağım güzel anılarımızın üstünü bastıran tek şey hala dikenlerinden bazılarını elimden ayıklamaya çalıştığım deniz kestanesidir. Sanırım denize girerken doğayla biraz fazla bütünleştim :) Sevgimle kal.

    YanıtlaSil