5 Haziran 2012 Salı

Bugünkü Menümüzde Neler Var??



Güne Denizciğimin elinden yapılan Kavuk Poğaçayla başladık, cidden çok lezzetliydi, her ne kadar peynirle aram olmasa da patatesli kısımlarından yedim… J




Ben ve Deniz ikimiz de yeni bir tarifi deneyelim, arkadaşlara, yedirelim çok seviyoruz J Google’da tarif aramalarımız sonucu Cahide&Jibek’in sitesine kavuştuk. JJ O kadar güzel tarifler ve anlatımlar yer alıyor ki sitede, eline sağlık diyorum buradan da kendisine, deneyimlerini, denemelerini bizimle paylaştığı için… Bu konuda Deniz’le aramızdaki fark ben sürekli yeni şeyler deniyorum, yani ikinci sefer aynı şeyi yapmaktansa farklı bir şey yapmayı tercih ediyorum. Deniz ise, bir tarifte "Üstad" ilan ettiriyor kendini, hakkını da veriyor hani… J Mesela, bence O Birrrrr Profiterol Ustası..





Gel gelelim, bana; bu akşam için Cahide’nin sitesinden Az yağlı Patlıcan Yemeği tarifi öğrendim ve yaptım, henüz tatmadık ama muhteşem gözüküyordu piştiğinde. Yenildikten sonra herkesten yorum alacağım (Zeliha Annem ve Serdar kayınbiraderim bizde olacaklar). Aslında eşime yaş günü süprizi yapıyor olacağız bu akşam, neyse ki Selim işyerinden sitemi takip edemiyor, o yüzden rahatça Orijinal Parfem'den de bahsedebilirim sizlere Jİlginç bir tarif denedim, tamamen kendi uydurmam; Şamfıstıklı, damla sakızlı pudingi yapıp, içerisine kremşanti, iki çeşit bisküvi, muz ve şam fıstık parçaları ekledim, kalp şekilli kalıpta beklettim, akşam da üzerine çikolata sosu dökerek servis edeceğim, fotoğrafı artık yarına :)







Not: meraklısına http://cahidejibek.com/



1 yorum:

  1. Yemek ve tatlı konusunda yorumlar 10 üzerindn geçer puan aldı hehe :):)

    YanıtlaSil