31 Mayıs 2012 Perşembe

Açılış...





Tarih, 09.03.2011'di hayat güneşimi bulduğumda... Ve ben mucizemi bekliyordum şu tatsız hayatımda... Günler geçti, biz 12.02.2012'de hayatlarımızı birleştirdik. Onca hazırlığın, koşturmacanın ardından kendime sıra geldi... :) Ve bugün 31.05.2012, işte en sonunda adım attım kendim için bir şey yapmaya... Artık her güne merhaba derken, belki de sizde beni duyuyor olacaksınız... Belki bir yemek tarifi, belki yeni öğrendiğim bir bilgi paylaşımı, belki arada karaladığım şu kısacık dörtlükleri ya da denemeleri, çektiğim fotoğrafları, resmettiğim tablolarımı sizlerle paylaşıyor olacağım... Şimdilik sevgiyle kalın...














1 yorum:

  1. Paylaşımlarını her ne olursa sabırsızlıkla bekliyor ve takip ediyor olacağım.
    Umarım bu blogu açarken ümit ettigin her şey gerçekleşir.

    Bu blogda Guzel paylaşımların yer adacığından şüphem yok.

    Selamlar.

    YanıtlaSil